In primul trimestru
al acestui an, compania a investit 150.000 europentru
deschiderea a patru noi magazine, in orasele Ramnicu Valcea,
Bailesti, Craiova si Targu Jiu, dar si pentru optimizarea
infrastructurii de IT si elaborarea unui magazin online, amortizarea
fiind estimata pentru urmatorii trei-cinci ani.
Alte 8 magazine au
mai fost deschise tot anul acesta in zonele Moldova si Dobrogea.
Tot in primul trimestru Agroland a
lansat pe piata, primul furaj pentru pasari imbogatit cu Omega 3,
care a contribuit la cresterea businessului cu 3%. Furajele pentru
animale reprezinta motorul afacerii cu vanzari de peste 55 % din
total, urmate imediat de segmentul de comercializare a puilor de o
zi.
“In prezent avem
165 de magazine si 8 categorii de produse reprezentand furaje pentru
animale, pui de o zi, seminte, produse pentru gradina, accesorii
pentru hranire si adapare, hrana pentru animalele de companie si nu
in ultimul rand carti de specialitate si ingrasaminte organice pentru
culturi bio”, a declarat Horia Cardos (foto),
director general al Agroland.
Agroland lucreaza cu 55 de parteneri in
franciza, care gestioneaza, in total, 165 de unitati in 28 de judete,
si distribuie peste 350 de produse diferite.
Pentru perioada 2012-2014, Agroland
tinteste dublarea cifrei de afaceri.