In perioada ianuarie-septembrie 2007, Albalact a realizat un profit net de 5,68 milioane de lei (1,7 milioane de euro), cu 106,14 % mai mare decat profitul net raportat in aceeasi perioada a anului trecut, care a ajuns la 2,75 milioane de lei .
„Rezultatele la noua luni sunt foarte bune, in conditiile in care fabrica veche cu care am functionat pana acum ne-a limitat putin capacitatea de productie. Acum am deschis noua fabrica` la Oiejdea, care are echipamente ultramoderne si o capacitate dubla de productie. Din decembrie, toata productia de lactate proaspete va fi relocata in noua fabrica”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact.
„Am inceput proiectele pentru constructia unui centru logistic langa Bucuresti, care va fi un centru modern destinat exclusiv distribuirii produselor companiei in Bucuresti si in zona de sud-est a tarii”, a mai spus Raul Ciurtin.
In anul 2007 Albalact a finalizat constructia noii fabrici din Oiejdea (judetul Alba), care a necesitat o investitie de peste 10 milioane de euro, avand o capacitate de procesare de 200.000 de litri pe zi.
Tot in acest an, Albalact a lansat trei sortimente noi de lactate proaspete pasteurizate sub brandul Zuzu si a extins marca Fulga pe segmentul iaurturilor proaspete. De asemenea, a lansat pe piata noul ambalaj premium TetraPrisma pentru laptele UHT Fulga la 1 litru.
In 2008, Albalact intentioneaza sa lanseze produse noi sub toate cele trei branduri ale sale. Mai mult, compania va investi 3 milioane de euro in noul centru logistic care va fi construit langa Bucuresti (Afumati) si care va cuprinde depozite frigorifice de mari capacitati, platforme de incarcare/descarcare, utilaje suplimentare necesare transportului de marfa, spatii administrative. Construirea unei ferme noi in Hunedoara va necesita o alta investitie, de aproximativ 7 milioane de euro.
Vechea fabrica Albalact din Alba Iulia va fi de asemenea dotata cu echipamente ultramoderne, pentru producerea mai multor sortimente de branzeturi traditionale romanesti.
In prezent, Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu si Albalact. Fiecare dintre aceste marci detin cate o treime din valoarea vanzarilor. Fulga este brandul pentru copii care a propulsat compania Albalact in galeria celor mai importanti producatori de lactate din Romania.
Zuzu, al doilea brand tanar al Albalact – lansat la inceputul anului trecut – a castigat rapid popularitate si a consolidat pozitia companiei in topul celor mai importanti producatori autohtoni. Zuzu reuneste peste 23 de sortimente de lactate proaspete intr-una dintre cele mai variate game de produse lactate de calitate din Romania.