In acelasi timp, profitul brut al companiei a depasit 81 milioane de lei. De asemenea, profitul net s-a mentinut la 69 milioane de lei.
„Cresterea inregistrata anul trecut a fost sustinuta de proiectele lansate in 2009, cand am extins liniile de distributie si tipurile de produse. Rezultatele initiativelor au fost vizibile anul trecut si continua in 2011”, a declarat Theodor Alexandrescu (foto), director general Alico Asigurari Romania.
Clasele de produse care au inregistrat cea mai semnificativa crestere in portofoliul Alico Asigurari din 2010 au fost asigurarile de accidente si imbolnavire, precum si asigurarile de sanatate. Veniturile din primele subscrise pe aceste clase au crescut cu 21%, depasind valoarea de 23 milioane de lei.
La fel ca in anii anteriori, portofoliul companiei este constituit in majoritate din asigurari de viata cu beneficii garantate, care in 2010 reprezinta 75% din totalul primelor brute subscrise. Aceste produse garanteaza oferirea unei sume asigurate la sfarsitul contractului, incluzand o dobanda tehnica de 3,5%, alaturi de beneficiul investitional obtinut de companie.
In ceea ce priveste relatia cu brokerii, aceasta a fost consolidata in 2010. Pe de alta parte, pe segmentul de distributie bancassurance, Alico Asigurari a pus la dispozitia clientilor bancilor partenere polite individuale oferite la ghiseu de ofiterul bancar.
Pentru urmatoarea perioada compania va continua pregatirea specializata a echipei de distributie proprie, in acelasi timp orientandu-se catre dezvoltarea de noi parteneriate cu bancile si institutiile financiare, de asemenea consolidand relatiile existente.
Conform rezultatelor financiare din 2010, Alico Asigurari detine o cota de piata de 12,31% pe piata locala de asigurari de viata.
La 1 noiembrie 2010, MetLife, Inc. a achizitionat Alico (American Life Insurance Company), iar ca urmare a acestui acord, Alico Asigurari si Alico Pensii sunt acum companii afiliate MetLife, Inc.
MetLife ofera servicii pentru 90 de milioane de clienti in peste 60 de tari.