Profitul brut al societatii a crescut cu 59,4%, ajungand la 3,4 milioane lei (1,02 milioane euro).
Apemin Tusnad a fiunalizat anul trecut un plan de investitii directionat catre marirea capacitatilor de productie si cresterea capabilitatilor logistice si de distributie. Investitiile totale s-au cifrat la circa 6,5 milioane euro.
Din iulie 2007, compania dispune de doua linii de imbuteliere cu o capacitate totala de 42.000 litri pe ora. Investitia intr-o noua linie de imbuteliere a determinat o crestere de 39% a volumul vanzarilor.
In 2007 s-au vandut 84,9 milioane litri, comparativ cu 61,2 milioane litri in 2006. Volumul vanzarilor cantitative a crescut cu 37%, respectiv 44,3 milioane bucati in 2007 si 32,3 milioane bucati in 2006.
Ponderea principalelor produse ale companiei la cifra de afaceri a fost distribuita astfel: Tusnad 77%, Izvorul Ascuns 15%, Izvorul Zanelor 8%.
Din vara anului 2007 Apemin Tusnad a intrat si pe piata sucurilor naturale prin importul si distributia brandului bulgar Florina.
Pentru 2008, compania isi propune cresterea cifrei de afaceri cu pana la 2,2 milioane lei prin comercializarea produselor Florina.
„Apemin Tusnad isi propune pentru 2008 continuarea trend-ului ascendent si consolidarea pozitiei pe piata apelor minerale. Targetul de vanzari propus de companie pentru anul 2007 a fost depasit si intrarea pe piata sucurilor a fost un succes”, a declarat Balazs Becsi Zsolt Kelemen, directorul general al companiei.
„Pentru 2008, vom continua proiectele de CSR incepute in anii trecuti si vom investi mai mult in capitalul uman. In acest moment, compania are 200 de angajati si vizam o crestere de 10% pentru anul in curs”, a adaugat directorul Apemin Tusnad.
Apemin Tusnad s-a format in 1999, prin divizarea societatii Perla Harghitei. Fosta sectie de imbuteliere a capatat personalitate juridica independenta si a devenit societate pe actiuni cu capital 100% romanesc privat (Kurko Gyarfas: 72,5%, Perla Harghitei: 24,5%, altii: 3%).