Acesta a mentionat ca primele brute subscrise pe segmentul asigurarilor generale au fost de 353,3 milioane lei (96,26 mil. euro), iar asigurarile de viata au totalizat 48,7 milioane lei (circa 13 mil. euro).
Boris Schneider estimeaza ca Asirom detine in prezent o cota de piata de 9%.
„Asigurarile auto sunt cele mai vandute produse, acestea avand o pondere de 83% din portofoliul asigurarilor generale ale Asirom”, a mai spus Schneider.
Fata de aceeasi perioada a anului 2007, asigurarile de echipament electronic si constructii montaj au avut in prima jumatate a anului o crestere de 61%, asigurarile de raspunderi civile generale – de 57%, asigurarile de locuinte – 25%, in timp ce asigurarile auto au urcat cu 22%.
Conform strategiei de dezvoltare a companiei, Asirom a facut investitii, in acest an, in sectorul IT si cel al pregatirii profesionale a fortei de vanzari, potrivit reprezentantilor companiei, care nu au mentionat suma acestor investitii.
„Avand in vedere faptul ca Asirom este un membru nou al grupului Vienna Insurance Group (VIG), printre obiectivele companiei pentru acest an se numara integrarea companiei, ca mod de lucru, in cadrul strategiei multi-brand pe care o aplica in toate tarile”, a precizat directorul Asirom.
Compania de asigurari Asirom este prezenta pe piata romaneasca de 17 ani, iar anul trecut a fost preluata de Vienna Insurance Group.
VIG este lider pe piata asigurarilor din Romania, cu o cota de circa 30%, avand in portofoliu 6 societati: Asirom, Omniasig, Omniasig Life, Agras, BCR Asigurari si BCR Asigurari de Viata. Tranzactia de preluare a ultimelor doua dintre acestea asteapta acordul Comisiei Europene.