La finele
primului semestru din 2011 afacerile companiei se ridicau 17,4 milioane lei.
Printre solutiile dedicate pietei de comert
electronic lansate de DPD Romania in 2012, se numara COD International, serviciu
pus la dispozitie de un curier din Romania, care faciliteaza magazinelor online
comercializarea produselor pe pietele emergente din Ungaria si Bulgaria.
COD International este un serviciu special
creat pe modelul de business al magazinelor online, care permite expedierea de
colete simplu si rapid pe pietele internationale, cu posibilitatea de plata in
sistem ramburs a produselor transportate.
Lansat in urma unei investitii de circa 50.000
euro, serviciul COD de la DPD Romania este disponibil, deocamdata, in cazul
livrarilor catre Ungaria si Bulgaria, tarile cu cel mai crescut apetit pentru
oferta magazinelor online din Romania.
In acest an compania a bugetat investitii totale de peste 800.000 euro pentru lansarea IT4EM, noul sistem IT
al DPD Romania, adaptat 100% la cerintele specifice ale pietelor emergente,
care faciliteaza clientilor DPD infrastructura, tehnologie si comunicare de
ultima generatie, precum si economie de timp, factura si desfasuratorul acesteia
putand fi verificate intr-un timp mult mai scurt.
DPD Romania este activa pe piata locala din
2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania,
infiintata in 1997.
In prezent, DPD Romania se numara printre
primele 5 companii de curierat rapid si coletarie din Romania, cu peste 500 de
angajati (inclusiv francizele), 74 depozite si 15 000 de colete livrate zilnic.
DPD Romania are o acoperire nationala in proportie de 100% si efectueaza
livrari in peste 220 de tari.