Segmentul asigurarilor generale ocupa cea mai mare pondere in portofoliul companiei, fiind incheiate polite in valoare de 114,6 milioane de lei.
Asigurarile pentru riscurile comerciale si industriale, care reprezinta 22% din volumul de prime brute subscrise pe segmentul asigurarilor generale, au inregistrat o crestere de 11,5%.
Cele mai importante linii de asigurari generale, care au condus la cresterea segmentului corporate au fost asigurarile tehnice, unde s-a inregistrat o crestere de 34% si asigurarile de tip property (fire industry), cu o crestere de 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Vanzarile din perioada ianuarie-martie au adus un plus si pentru asigurarile de calatorie, care au urcat cu 8,5%.
Primul trimestru a insemnat si o usoara crestere a segmentului de asigurari de viata (+0,2%), volumul de prime brute subscrise ajungand la 23,7 milioane de lei. Cele mai vandute au fost asigurarile traditionale de viata.
In privinta strategiei adoptate, Generali va continua politica prudenta de crestere sanatoasa, concentrandu-se pe segmentele de business care ii pot asigura dezvoltarea: asigurarile de viata, asigurarile corporate, in special cele de tip property, asigurarile Casco, precum si asigurarile de calatorie, a spus Adrian Marin, CEO Generali Romania.
Generali Romania este membra a Generali PPF Holding B.V., care opereaza in 14 tari din Europa Centrala si de Est. Prin subsidiarele sale, Generali PPF Holding administreaza active de peste 15 miliarde de euro si deserveste peste 13 milioane de clienti din intreaga regiune.
Generali PPF Holding, companie rezultata din joint venture-ul realizat intre Assicurazioni Generali (51%) si PPF Group (49%), este inregistrata in Olanda si are sediul central in Praga, in Republica Ceha.
In Romania, Generali ocupa locul 4 in piata, dupa volumul de prime brute subscrise in 2011 pe asigurari de viata, si locul 7 in topul asiguratorilor de non-viata, conform companiei.