Totodata, profitul operational consolidat a fost cu 72,7% peste cel prognozat initial pentru 2007, a declarat Antoniu Radu, directorul general al Rewe Romania.
„Pentru 2008 ne propunem sa continuam ritmul de expansiune prin deschiderea de circa 25 de magazine Penny Market in toate zonele tarii, inclusiv inca 1-2 Penny Market XXL. Din punct de vedere al sortimentatiei, ne-am propus sa introducem si mai multe marci proprii, la un nivel de pret corect si rezonabil”, a mentionat Radu.
Oficialul Rewe Romania a mai spus ca in 2007 compania a investit peste 43 milioane de euro in deschiderea a 20 de noi magazine. „In luna noiembrie 2007 am deschis si cel de-al doilea centru logistic, la Turda. Acest nou centru logistic are o suprafata construita de circa 16.500 mp si se afla pe o suprafata de teren de 109.500 mp”, a mai spus Antoniu Radu.
Prin deschiderea celor 20 de magazine din 2007, reteaua Penny Market (inclusiv Penny Market XXL) a ajuns la 50 de magazine in Romania. „In premiera, tot in 2007, am reusit si rebranding-ul celor 5 magazine XXL Megadiscount, transformandu-le in Penny Market XXL”, a precizat directorul general Rewe Romania.
Directorul general al Rewe Romania a spus ca de la inceputului acestui an au fost introduse la comercializare o serie de produse in premiera ca berea premium de import San Miguel (Spania), care detine o cota de piata de top in Spania. „Am consolidat marcile proprii, prin extinderea gamelor Boni (lactate), Solfrutta (sucuri naturale) sau Karat (mezeluri), dar si prin dezvoltarea unor branduri noi, ca de exemplu Gustile, pentru maioneza, mustar si ketchup”, a adaugat reprezentantul Rewe.
Grupul german Rewe opereaza in Romania din 1999, prin intermediul diviziilor Billa, Penny, XXL si Selgros, care au contribuit, in 2006, cu 25% la totalul vanzarilor de 3,84 miliarde euro inregistrat pe piata est-europeana.
Segmentul de discount are in Romania o cota de 5% pe piata de retail, alti jucatori pe acest segment fiind miniMax Discount, Penny Market XXL si Plus Discount.