Astfel, Procter & Gamble Marketing Romania, parte din grupul Procter & Gamble Romania, a inregistrat in 2006 un profit brut de 91 de milioane de lei (25,48 mil. euro), cu 46% mai putin fata de 2005, si o cifra de afaceri de 670,8 milioane de lei (187,8 mil. euro).
In aceeasi perioada, compania Procter & Gamble Materials Management din cadrul aceluiasi grup, a inregistrat o scadere cu 55% a cifrei de afaceri fata de anul 2005, ajungand la 213 milioane de lei (59,64 mil. euro), conform NewsIn.
Procter & Gamble comercializeaza in Romania o gama variata de produse – de igiena si curatenie a casei si rufelor, de frumusete, pentru ingrijirea copilului, de igiena orala si de igiena feminina.
Procter & Gamble este prezenta in Romania cu diviziile Procter & Gamble Marketing Romania, Procter & Gamble Distribution SRL, Procter & Gamble Materials Management SRL si Detergenti SA.
Principalii concurenti pe piata de profil din Romania sunt Unilever si Henkel Romania.