Pentru primele noua luni, compania a afisat prime de asigurare subscrise de in valoare de 220 milioane lei (60,43 mil. euro), inregistrand o crestere de 49% fata de aceeasi perioada a anului anterior.
„Cresterea profitului a fost determinata in special de gestiunea atenta a costurilor operationale, simultan cu strategia de investitie prudenta, dar in acelasi timp eficienta si dinamica. Cea mai mare parte din fondurile clientilor e investita in obligatiuni si titluri de stat emise de statul roman, precum si in depozite la banci din Romania”, a declarat Theodor Alexandrescu, director general al AIG Life Asigurari.
Totodata, AIG Life a extins oferta catre clienti cu noi produse din clasa asigurarilor de sanatate.
„In plus, le punem la dispozitie clientilor nostri posibiliattea de a obtine o a doua opinie medicala specializata de la o clinica din Statele Unite ale Americii”, a spus Alexandrescu.
Dezvoltarea semnificativa a companiei este sustinuta de strategia de distributie pe multiple canale, care genereaza cresteri importante ale volumelor de prime subscrise, ce provin din mai multe surse: reteaua proprie de distributie (circa 60%), brokeri (20%), institutii financiare (15-18%) si vanzarile directe catre clientii de tip corporativ.
AIG Life este prezenta pe piata din Romania de 10 ani, avand o retea proprie de distributie in 16 orase.
Compania avea active de peste 675 milioane lei (185,5 mil. euro) la sfarsitul lui septembrie, iar cota de piata a companiei era de 16,47% la jumatatea acestui an.