In acelasi timp, AIG a relansat si agentia din Iasi, care beneficiaza de acelasi program de dezvoltare ca si noile puncte de lucru.
Selectia oraselor unde s-au deschis noile agentii a fost atent analizata, pe baza unor studii demografice si a climatului economic regional, se arata in comunicat.
„In conditiile economice instabile din prezent, nevoia de asigurare este ridicata, intrucat presiunea sociala in caz de imbolnavire, de exemplu, este mai mare. Semnificatia unui astfel de serviciu financiar creste in acest context, intrucat in cazul producerii evenimentului asigurat, polita de asigurare de viata este cel mai lichid instrument”, a declarat Theodor Alexandrescu, director general al AIG Life Asigurari Romania.
Datorita rezultatelor bune si a cresterii constante inregistrate de AIG Life Romania, extinderea in regiunea de nord-est a tarii este o consecinta fireasca a dezvoltarii companiei in Romania, conform companiei.
Pana la sfarsitul anului, AIG Life va avea acoperire in 16 orase din tara, pe langa celelalte forme de distributie prin care compania isi ofera serviciile, precum brokeri independenti, parteneriate cu institutii financiare si vanzari directe de tip corporativ.
Pentru sustinerea agentiilor nou deschise, AIG Life investeste intr-un program amplu de recrutare si instruire de specialitate. Formarea profesionala pentru toti consultantii vizeaza insusirea cunostintelor de specialitate privind structura produselor de asigurare, precum si deprinderea si aprofundarea abilitatilor de comunicare necesare interactiunii cu clientii.
„Avem in prezent peste 1.000 de oameni care ne reprezinta in fata clientilor. Dintre acestia, pentru agentiile din regiunea de est si nord-est, am pornit cu un minim de 50 de consultanti licentiati in fiecare oras unde am deschis noile agentii. Considerand modul in care se desfasoara in acest moment programul, estimam o capacitate a regiunii de a absorbi mai multe sute de consultanti”, a spus Alexandrescu.
Ca urmare a perceptiei favorabile in randul clientilor, asigurarile de sanatate sunt disponibile acum si in cadrul agentiilor nou lansate, se mai arata in comunicat.
Volumul primelor subscrise de companie in primele trei trimestre din 2008 a ajuns la 220 milioane lei (60,4 mil. euro), inregistrand o crestere de 49%, iar profitul brut raportat a fost de aproximativ 43 de milioane lei (11,8 mil. euro), insemnand mai mult decat dublu fata de valoarea profitului inregistrat in aceeasi perioada a anului 2007.