Acesta a adaugat ca afacerile AIG Life au sporit cu 6% in al treilea trimestru fata de trimestrul anterior, pana la 79,9 milioane lei (circa 22 mil. euro).
Referitor la contextul international mondial, reprezentantii AIG Life sustin ca vanzarea de asigurari de viata garantate va creste in perioada urmatoare, criza facand mai atractiva o polita de viata, deoarece oamenii sunt mult mai ingrijorati de situatia lor financiara din viitor.
Totodata, oficialul companiei a declarat ca nu exista discutii de vanzare a AIG Romania.
„Compania a atras anul acesta 150.000 de clienti noi, ajungand la un portofoliul de peste 700.000 de clienti”, a spus Alexandrescu.
Seful companiei a mentionat ca ca in ultimele doua luni (septembrie si octombrie) s-au inregistrat subscrieri record, de peste 10 milioane dolari (7,75 mil. euro) pe luna, in conditiile in care in anii trecuti, fata de o medie lunara de circa 9,3 milioane de dolari (7,2 mil. euro) in trimestrul anterior.
Theodor Alexandrescu a spus ca 93% din polite se reinnoiesc, restul de 7% fiind reprezentat politele care ajung la maturitate, de retrageri si de politele pentru care s-au platit despagubiri.
„Numarul clientilor care s-au retras este foarte mic, fiind sub 1% din total”, a spus Alexandrescu, care a adaugat ca renuntarea la o polita de asigurare de viata este o „pierdere”, deoarece o persoana, inaintand in varsta, nu va mai avea aceleasi beneficii la acelasi pret ca in polita la care renunta.
In primele 9 luni ale acestui an, AIG Life a afisat un profit brut de 43 milioane lei (11,81 mil. euro) si prime subscrise in valoare de 220 milioane lei (60,43 mil. euro).
Luni, American International Group (AIG) a afisat pierderi de 24,5 miliarde dolari (19 mil. euro) pentru al treilea trimestru, echivalent cu 9,05 dolari/actiune, fata de un castig de 3,09 miliarde dolari (2,4 mil. euro) in aceeasi perioada a anului trecut.
De asemenea, AIG a obtinut o extindere a ajutorului guvernamental acordat de stat, acesta fiind evaluat acum la peste 150 miliarde dolari (81,4 mil. euro).