Potrivit companiei.
portofoliul de clienti al ALD Automotive a crescut in 2013 ajungand
la 257 de companii active (fata de
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/ald-automotive-vrea-sa-si-mareasca-flota-administrata-cu-13-in-2013-86515/]252
clienti[/url] in 2012) in domenii precum farmaceutice, FMCG,
asigurari sau telecom.
Pentru acesti clienti ALD
Automotive s-a ocupat de managementul a 7.280 de autovehicule,
dintre care 84% administrate in leasing operational si 16% in sistem
de management de flota.
Cifrele arata ca ALD Automotive nu a
reusit sa atinga tinta pentru 2013, respectiv sa ajunga la o flota de
8.000 de autovehicule in administrare.
De asemenea, ALD Automotive a vandut
1.332 de masini second hand. Din total, 92% au fost achizitii online.
De asemenea, din totalul vanzarilor in 2013, 20% reprezinta
cumparatori straini.
In 2014, ALD
Automotive estimeaza cresterea flotei operate cu 1.000 de vehicule si
planuieste introducerea unor noi servicii pentru clienti, precum si
dezvoltarea aplicatiei mobile ALD mobile, recent introdusa pe piata.
La nivel international,
Grupul ALD Automotive avea o flota de 1.008.840 autovehicule
administrate la data de 31 decembrie 2013, in crestere cu 5,6%.
Operationala in Romania
din 2005, ALD Automotive este filiala BRD – Groupe Societe Generale
si a Grupului ALD Automotive. Compania ofera leasing operational full
service asigurand finantarea si servicii de administrare pentru
flotele de autovehicule.
Printre concurentii
ALD Automotive pe piata din Romania se numara: LeasePlan Romania,
Porsche
Mobility, Arval Service Lease Romania, RCI Finantare,
Fleet Management Services (FMS) si altii.
Citeste si: Piata de
leasing operational si-ar putea reveni in acest an. Care sunt
factorii care vor influenta industria