ING Bank reia în România un avertisment legat de fraudatori care se dau drept angajați ai băncii pentru a prelua datele contului, un fenomen denumit „impersonare” și care necesită anumite măsuri de precauție, potrivit profit.ro.
Banca informează clienții și le recomandă să fie vigilenți și foarte, foarte atenți.
Te-ar pute interesa și: Explozie de prețuri în piața imobiliară! Chiriile din țară ating noi recorduri. Înțelegerea fără contract, ultima speranță a chiriașilor disperați
foto: ing
foto: ing
foto: ing
ING Bank avertizează clienții să fie atenți la fraudele de tip „impersonare”, în care atacatorii se dau drept angajați ai băncii pentru a obține acces la conturile lor. Acești fraudatori solicită date personale precum user, parolă, coduri de autorizare sau datele cardului, inclusiv CVV-ul.
Dacă cineva cere instalarea unei aplicații pentru a prelua controlul asupra dispozitivului sau acces la calculator, tabletă sau telefon, acesta nu este angajat ING. Mai mult, dacă numărul de contact are un prefix din străinătate sau emailul pare suspect, trebuie să luați aminte că poate fi un semnal de alarmă.
În cazul în care primești un apel sau un mesaj suspect, trebuie să contactezi ING la numărul de pe spatele cardului pentru a verifica dacă apelul sau mesajul primit este, într-adevăr de la bancă.
Dacă suspectezi că acesta poate fi un atac al contului, trebuie să verifici imediat ultimele tranzacții și să blochezi cardurile, în special dacă observi ceva neobișnuit.
ING Bank recomandă tuturor clienților să verifice persoana care a apelat și, în cazul în care nu este în regulă, să contacteze poliția. Scopul fraudatorilor este de a fura identitatea și banii clienților. Nu oferiți date personale niciunei persoane care nu poate fi verificată ca fiind un angajat autentic al băncii.
Te-ar putea interesa și: Ce ar trebui să știe toți utilizatorii de Netflix. Codul secret care face mai simplă navigarea pe platforma de streaming