Revolut a anunțat că sucursala locală din România va deveni operațională până la sfârșitul anului 2024. Clienții români, actuali și viitori, vor primi IBAN-uri locale care vor începe cu „RO”, consolidând prezența digitală a băncii în România, a doua cea mai mare piață pentru Revolut după Marea Britanie, potrivit bugetul.ro.
„Din 2021, am început să oferim clienţilor români IBAN-uri locale în cadrul unui parteneriat cu o entitate bancară locală. Un an mai târziu, am iniţiat demersurile de reglementare pentru înfiinţarea unei sucursale locale în România, înregistrată în registrul „Sucursale ale instituţiilor de credit din alte state membre”, la Banca Naţională a României.
Sucursala va începe să funcţioneze efectiv în decembrie 2024, când migrarea clienţilor existenţi va fi completă, asigurând în continuare o prezenţă integral digitală a serviciilor bancare (fără prezenţa unei reţele bancare fizice). Dar acest proces este unul în etape.
Pe fond, experienţa clientului va rămâne la fel, doar că va beneficia de un nou IBAN local emis de către Revolut Bank UAB Sucursala Bucureşti”, spune Gabriela Simion, general manager Revolut Bank UAB Sucursala România.
Te-ar mai putea interesa și: Revolut solicită Meta să contribuie la restituirea banilor pierduți prin fraudele facilitate de platformele sale
foto: Revolut
În 2024, România a înregistrat una dintre cele mai mari creșteri pentru Revolut Business, adăugând, în medie, peste 1.000 de clienți noi pe lună. De la lansarea serviciilor pentru companii, Revolut a procesat tranzacții de peste 5,8 miliarde de euro, iar volumul tranzacțiilor B2B a crescut de cinci ori în ultimele 12 luni.
„În 2024, România a fost una dintre pieţe noastre principale cu cea mai mare creştere a bazei de clienţi Revolut Business. Am adăugat, în medie, peste 1.000 de clienţi noi Revolut Business pe lună.
De când am început să oferim servicii companiilor şi firmelor de pe piaţa locală, clienţii B2B au efectuat tranzacţii de peste 5.8 miliarde de euro pe piaţa locală şi procesăm lunar tranzacţii de peste 345 milioane de euro pentru clienţii Revolut Business, din diverse industrii (consultanţă, turism, e-commerce, IT, marketing şi publicitate). Volumul total al tranzacţiilor acceptate de clienţii noştri B2B s-a multiplicat de 5 ori pe parcursul ultimelor 12 luni complete.
Suntem convinşi că şi în această verticală vom continua să creştem, pe măsură ce vom aduce tot mai multe soluţii de acquiring şi modalităţi de încasare de plăţi, iar sucursala locală va ajuta şi din acest punct de vedere”, a spus Mariia Lukash, head of growth regiunea CEE.
Te-ar mai putea interesa și: Revolut dă lovitura în România! Conturi cu IBAN-uri locale pentru toți utilizatorii, anunță oficialii