„Conform feed-back-ului cules din tara de catre agentii nostri de marketing, romanii si-au ales administratorul de pensii private in functie de increderea inspirata de agentii de marketing, dar si in functie de campania de publicitate, istoricul si experienta companiei sau randamentul propus”, a declarat pentru DailyBusiness Ioan Vreme, directorul general Generali Fond de Pensii.
75% din adeziunile fondului Generali au fost incheiate de cei peste 12.000 de agenti de marketing, iar 25% – prin intermediul brokerilor.
„La constituirea echipei de marketing am tinut cont de specificul reformei de pensii din Romania, bazandu-ne si pe experienta Grupului Generali in tari precum Polonia si Slovacia”, a spus Ioan Vreme.
Andreea Poida, director de marketing Allianz-Tiriac, considera ca atat cei peste 25.000 de agenti de marketing, cat si campania de comunicare si brokerii au contribuit la informarea publicului si au condus la rezultatele obtinute.
Joi, 17 ianuarie este ultima zi in care romanii salariati, cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani, mai pot opta pentru unul din cei 18 administratori de pensii private obligatorii (pilonul II).
Potrivit Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale (CNPAS), la raportarea din 7 ianuarie numarul romanilor inscrisi la un fond de pensii era de aproape 3,18 milioane.
Fondul Allianz-Tiriac se situa pe locul 2, dupa ING, cu o cota de piata de 25,13%, fiind urmat de Generali cu 9,5% din piata de pensii private obligatorii.