In functie de produsele sau pachetele de asigurare achizitionate, clientii Allianz-Tiriac Asigurari beneficiaza de reduceri ale tarifelor de prime pe toata perioada campaniei, au spus oficialii societatii.
Alaturi de produsul de baza de asigurare a bunurilor apartinand persoanelor juridice existent in mod traditional in portofoliul companiei, Allianz-Tiriac Asigurari a dezvoltat o oferta segmentata de asigurari generale special concepute pentru diferitele categorii de intreprinderi mici si mijlocii.
Astfel, produsul Fort IMM se adreseaza firmelor cu cifra de afaceri de cel mult 10 milioane de euro si ofera protectie pentru active asigurabile de pana la 8,5 milioane de lei. Fort IMM este un produs flexibil, clientul putand opta pentru diferite tipuri de protectie, in functie de nevoile si particularitatile activitatii asiguratului: asigurarea cladirilor, a mijloacelor fixe si circulante, a echipamentelor electronice, a instalatiilor, dar si asigurarea banilor sau valorilor din seifuri, a pierderii de profit rezultata ca urmare a intreruperii activitatii, sau asigurarea de raspundere civila fata de terti.
Totodata, Activ IMM se adreseaza firmelor cu cifra de afaceri de pana la 2 milioane de euro, fiind lansat de Allianz-Tiriac in luna septembrie a acestui an. Acesta garanteaza protectia pentru active asigurabile de pana la 1,5 milioane de lei.
„Pentru noi, IMM-urile reprezinta un segment de clienti strategici, iar dezvoltarea sanatoasa a acestor afaceri depinde si de un control eficient al riscurilor, mai ales intr-un context social, economic si financiar plin de incertitudini”, a declarat Rangam Bir, CEO al Allianz-Tiriac Asigurari.
Polita Activ IMM este disponibile in trei pachete de asigurare – Standard, Progresiv si Extra. Clientii pot beneficia, in functie de pachetul ales, de protectie de baza pentru cladiri, mijloace fixe si mijloace circulante, dar si de acoperirea riscurilor de raspundere civila fata de terti si de protectie in cazul pierderii de profit rezultata ca urmare a intreruperii activitatii.
In ceea ce priveste produsele de planificare a beneficiilor pentru angajati, Allianz-Tiriac propune IMM-urilor doua produse de baza: Protect Grup si Grup Life, prin intermediul carora angajatorul, in calitate de contractant, poate achizitiona pachete de protectie financiara pentru angajati impotriva riscurilor de deces, invaliditate si interventii chirurgicale, incapacitate temporara de munca etc., garantate de Allianz-Tiriac Asigurari.
Allianz-Tiriac Asigurari a incheiat primele sase luni din 2011 cu un profit inainte de impozitare de 5,5 milioane de lei, calculat in conformitate cu standardele internationale de contabilitate (IFRS). In intervalul similar al anului trecut, asiguratorul a avut un profit operational de 14,8 milioane de lei.
Veniturile totale din activitatea de asigurari generale si de viata s-au situat la 460,3 milioane de lei, evidentiind o scadere cu 15 procente comparativ cu subscrierile de 542,9 milioane de lei venituri din prime brute subscrise in aceeasi perioada din anul anterior.