„Prin extinderea si imbunatatirea dispersiei retelei de colectare, plata primelor de asigurare devine o operatiune mult mai accesibila tuturor clientilor Allianz-Tiriac din tara”, a declarat Ileana Cucos, directorul executiv de vanzari si marketing al Allianz-Tiriac Asigurari.
„In acelasi timp, multiplele optiuni de plata puse la dispozitia clientilor ridica substantial gradul de flexibilitate al sistemului de colectare”, a mai spus Cucos.
In acelasi timp, au fost introduse in premiera doua noi modalitati de plata a primelor de asigurare aferente politelor emise de Allianz-Tiriac: internet banking si debit direct.
Noul sistem inseamna in primul rand o retea mult mai extinsa de colectare in numerar, in conditiile in care plata in numerar ramane in continuare metoda de plata preferata in randul populatiei, potrivit companiei.
Clientii Allianz-Tiriac vor putea plati primele de asigurare in numerar la oricare din cele peste 800 de agentii BRD Groupe Societe Generale (BRD), la ghiseele celor aproape 200 de unitati UniCredit Tiriac Bank, precum si la peste 1.400 de unitati CEC Bank.
La acestea se adauga casieriile sucursalelor Allianz-Tiriac si automatele pentru plata facturilor cu cod de bare ROBO-BRD. Astfel, clientii Allianz-Tiriac au la dispozitie, in total, aproape 2.800 de puncte pentru platile in numerar.
Plata primelor de asigurare poate fi facuta prin intermediul celor 1.403 bancomate (ATM) ale BRD si a celor 422 de bancomate ale UniCredit Tiriac Bank.
Allianz-Tiriac a inregistrat in primul semestru al acestui an o valoare a primelor brute subscrise de 698,64 milioane lei (190,36 mil. euro), din care 645,56 milioane lei (175,9 mil. euro) din asigurari generale si 53,08 milioane lei (14,46 mil. euro) din asigurari de viata, potrivit Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor(CSA).
Compania are o cota de piata de 15,8% in S1, mentinandu-si prima pozitie pe piata asigurarilor, conform CSA.