„Categoriile cu cele mai mari cresteri au fost produsele electronice – televizoare LCD si plasma, in mod special – camerele foto si video, consolele precum si CD-urile cu muzica sau filme. Aceste categorii de produse au inregistrat vanzari cu aproximativ 200% mai mari decat media anului trecut”, au adaugat reprezentantii Altex, conform NewsIn.
Tot in luna decembrie 2007, grupul Altex a inregistrat cresteri ale vanzarilor cu peste 100% si pe segmentele IT, in special la produse precum laptop-uri, sisteme desktop, monitoare, dar si GSM. Pentru anul 2007, reprezentantii Altex estimeaza o cifra totala de afaceri de peste 300 milioane euro si un indice de profitabilitate de aproximaziv 2%, la o cota de piata de 26%.
In prima jumatate a anului trecut, Altex s-a concentrat pe dezvoltarea celor doua retele, Altex Megastore si Media Galaxy, valoarea investitiilor ridicandu-se la 5 milioane euro. Grupul a lansat oficial in luna noiembrie reteaua de magazine Digit’Up in care vrea sa investeasca peste 2,5 milioane euro pana la sfarsitul lui 2008 cand vrea sa opereze o retea de 50 de magazine apartinand acestui concept.
Anul acesta Altex estimeaza ca va atinge o cifra de afaceri de peste 350 milioane euro, iar in 2009 intentioneaza listarea companiei la bursa. De asemenea, retailerul a inceput demersurile pentru extinderea pe pietele din Sud-Estul Europei si intentioneaza ca in anul 2008 sa deschida in Bulgaria primul magazin din afara tarii.