Cresterea de 47% a
cifrei de afaceri cumulate pe ultimii doi ani se datoreaza in special
relatiilor stabilite cu cei aproximativ 3.000 de constructori, 11.000
de mesteri afiliati si 700 de furnizori parteneri.
Pentru 2013,
compania isi propune sa-si consolideze pozitia in top 5 retaileri de
bricolaj. Pentru a atinge acest obiectiv, a identificat doua directii
majore de actiune: vanzarea asistata si solutii integrate pentru
toate segmentele de clienti.
Ambient este o
companie 100% romaneasca, a carei principala activitate este
comercializarea materialelor de constructii, finisaje si amenajari
interioare. Infiintata in 1993, Ambient a inaugurat primul magazin
DIY din Romania, in aprilie 2002, la Sibiu.
In prezent, Ambient
este reprezentat de 12 centre comerciale si 15 depozite de materiale
de constructie si platforme logistice, situate in principal in zona
Transilvaniei, in orasele: Alba-Iulia, Brasov, Gheorghieni, Targu
Mures, Baia-Mare, Cluj-Napoca, Medias, Sighisoara, Bistrita, Deva,
Ramnicu Valcea, Sibiu, Satu-Mare, Sighet si Bucuresti. In cadrul
companiei lucreaza circa 1.600 de persoane, coordonate de la sediul
central din Sibiu. In orasele de
influenta, Ambient estimeaza cota de piata la o medie de 35%.
Pe piata de
bricolaj mai activeaza retaileri precum Praktiker, Bricostore,
Hornbach, Dedeman, Obi.