Estimarile companiei din mai 2008 indicau o crestere intre 15-20% a cifrei de afaceri pentru 2008, pana la 150 milioane lei (40,76 milioane euro).
In ceea ce priveste vanzarile companiei din luna decembrie 2008, la unele produse, precum parfumurile, volumul de vanzari s-a dublat, sustine George Popescu.
„Vanzarile au fost stimulate si de numeroasele oferte si promotii speciale cu care i-am obisnuit pe distribuitori in perioada sarbatorilor”, a explicat acesta.
Principalele motoare de crestere ale business-ului Amway in Romania vor continua sa fie gamele de produse de frumusete si nutritie, a mai spus Popescu.
„Anul acesta este unul special, deoarece compania implineste 50 de ani de existenta, astfel ca vom avea atat lansari cat si promotii ale produselor noastre, care au facut din Amway o afacere de peste 7 miliarde de dolari (5,3 mld. euro – n.r.) anual”, a adaugat acesta.
Popescu a mentionat ca in fiecare luna, un grup de astfel de produse va fi vandut cu o reducere de 25%.
Amway Romania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de circa 125 milioane lei (37 milioane euro), in crestere cu 22% fata de 2006, cu aproximativ 370.000 de comenzi si peste 4 milioane de produse vandute.
Printre competitorii Amway in Romania se numara Zepter, Avon si Oriflame.
Amway are 53 de filiale in lume si a intrat pe piata din Romania in 1997.
Compania comercializeaza, in sistem multi-level-marketing (MLM), produse pe diverse segmente: suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale, produse de uz casnic, produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala si parfumuri.
Amway Corporation a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 7,1 miliarde de dolari (aproximativ 5 mld. euro) in 2007 prin intermediul a peste 3 milioane de intreprinzatori independenti.