- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Ana Pan vrea sa vanda 12 francize pana la sfarsitul lui 2009

29 Sep, 08:53 • Redactia DailyBusiness
Ana Pan intentioneaza sa vanda anul viitor alte 10 francize, numarul acestora ajungand astfel la sfarsitul lui 2009, la 15 unitati francizate, a declarat pentru NewsIn directorul de dezvoltare in franciza, Mariana Lepus.
Ana Pan vrea sa vanda 12 francize pana la sfarsitul lui 2009

Reteaua Ana Pan a intrat pe piata francizelor in acest an, iar prima franciza a fost vanduta in martie 2008, in Bucuresti.

“Pana acum Ana Pan are trei francize, in Bucuresti, Otopeni si Pitesti. Pana la sfarsitul anului estimam ca vom mai vinde inca doua francize. Urmarim ca francizatul sa fie din zonele limitrofe Bucurestiului, la o distanta de maximum 150 de kilometri, in orase cu peste 40.000 de locuitori.”, a precizat Mariana Lepus.

Investitia intr-o franciza Ana Pan se ridica la aproximativ 40.000 de euro, iar profitul mediu brut al francizatului dupa primul an de functionare se ridica la 30.000 de euro, cu vanzari medii zilnice de 2.500 de lei.

„Ana Pan este o franciza de distributie. Francizatul cumpara produsele cu un discount de 50-60% si le vinde apoi in magazinele proprii. Profilul francizatului este acela al unui investitor implicat, care sa aduca nu doar un aport financiar ci si un plus de imagine companiei, presupunand totodata cunostiinte amanuntite despre specificul produselor”, a mai adaugat Mariana Lepus.

Francizorul Ana Pan cedeaza dreptul de comercializare a produselor de cofetarie, patiserie si paine, dreptul de folosinta a marcii, know-how-ul constand in manual de operare in franciza Ana Pan, manual Economic si manual Marketing, isi asuma responsabilitatea formarii , pregatirii si asistarii permanente ale francizatilor si ale personalului acestora, precum si consultanta in amenajarea si decorarea magazinului.

Francizatul beneficiaza de o formare derulata pe o perioada de 10 zile pentru managerul de magazin si trei zile pentru personal.