Compania vizeaza o cota de circa 40% pe piata romaneasca in 2008. In ceea ce priveste profitul, anul viitor, reprezentantii Angst apreciaza ca acesta va fi in scadere, din cauza unor investitii viitoare, iar din 2009 vom avea un profit consolidat. In acest an, profitul companiei este estimat la 2,2 mil.euro.
„Investitiile de anul viitor vor viza deschiderea unor fabrici la Oradea si la Timitoara in a doua parte a anului, care se vor alatura fabricilor din prezent Angst Buftea, Salsi Sinaia si Cluj aceasta din urma producand cateva salamuri adaptate pentru piata bucuresteana sub brandul „…a la Cluj”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Reteaua va fi suplimentata in anul 2008 cu inca doua magazine la Timisoara.
„Intentionam ca in 2008 sa extindem afacerea cu ferme de vaci cu inca trei ferme cu circa 1.000 vaci, care vor furniza aproximativ 16.000 litri lapte pe zi”, mai mentioneaza comunicatul transmis de Angst.
Anul trecut, Angst a inregistrat o crestere a vanzarilor de mezeluri de 25%, fata de 15% cat a fost cresterea totala a pietei, in principal pe baza intensificarii activitatilor de cercetare dezvoltare a produselor si prin extinderea retelei de magazine.