„Noul concept presupune o reorganizare a spatiului interior al magazinului, vitrine noi si per total o schimbare de aspect. Schimbarea a fost gandita nu neaparat pentru cresterea cifrei de afaceri, ci mai ales pentru a raspunde cerintelor consumatorilor, deoarece un magazin vechi nu mai este atractiv pentru ei”, a declarat presedintele Angst, citat de NewsIn.
Acesta a adaugat ca magazinele Angst din Bulevardul Titulescu, Herastrau si Piata Domenii (Bucuresti) au fost deja reorganizate, costul mediu pentru amenajarea unei unitati fiind de circa 300.000 euro. Pana la finele anului, compania intentioneaza sa implementeze noul concept in toata reteaua Angst din tara.
Noul concept introdus in unitatile Angst combina formatul magazinului de proximitate cu cel al unui supermarket. Acestea vor cuprinde raioane de carne si produse din carne, branzeturi si lactate, legume si fructe proaspete, produse de panificatie si altele.
„Vor aparea si produse noi in magazinele Angst, dar vor disparea unele nerentabile. Nu ne vom concentra pe marfa medie, ci pe calitatea acesteia, chiar daca pretul va fi mai mare”, a mai precizat Minea.
Compania va continua si in 2008 procesul de extindere al retelei, prin inaugurarea de noi magazine la Bucuresti, Sinaia, Oradea, Cluj si altele.
Grupul Angst detine trei fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 27 de magazine specializate, situate in Bucuresti, Sinaia si Cluj.
Angst a realizat anul trecut o cifra de afaceri cuprinsa intre 55-60 milioane de euro, in crestere fata de valoarea de aproximativ 40 milioane de euro, inregistrata in 2006.