Aplicațiile Băncii Transilvania vor fi indisponibile între 30 decembrie, ora 16:00 şi 2 ianuarie, ora 12:00, pentru a fi actualizate. Cardurile și retragerile de numerar vor funcționa. Iar cu BT Pay se vor putea face în continuare plăţi la comercianţi.
În perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00, aplicațiile Băncii Transilvania vor fi indisponibile. Nu vor funcționa transferurile între conturile proprii/alte conturi, schimbul valutar și constituirea/desființarea de depozite, în nicio aplicație: BT Pay, BT24, NeoBT și BT Go, dar se vor putea face plăți la comercianți și retrageri numerar cu cardurile fizice, iar cu BT Pay se vor putea face în continuare plăţi la comercianţi, a transmis Banca Transilvania. Banca își upgradează sistemele informatice pentru perfecționarea serviciilor.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienţi şi linii de business în sectorul financiar. Are 20% cotă de piaţă, aproape 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.
BT le recomandă clienţilor să se asigure că au bani pe card pentru cumpărăturile din perioada 30 decembrie – 2 ianuarie. Transferul de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal în perioada menționată.
Citește și: Banca Transilvania ar putea cumpăra OTB Bank! Tranzacția ar putea fi finalizată până la sfârșitul anului!