„Demersul vine pentru a creste gradul de informare, educatie financiara si transparenta pe piata de pensii private”, se arata in comunicatul de presa.
Sectiunea contine toate datele de contact ale fondurilor de pensii private, calea catre transmiterea de reclamatii sau solicitarea de informatii oficiale de la Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), dar si comparatii tehnice intre toate fondurile de pensii private si calea catre toate prospectele fondurilor.
Astfel, participantii la toate fondurile de pensii se pot informa cu privire la continutul schemelor de pensii private, pot face comparatii avizate intre produse, isi pot consulta prin Internet situatia contului personal de pensie privata (optiune disponibila pentru 90% dintre participantii Pilonului II si 66% dintre participantii Pilonului III).
Totodata, clientii fondurilor de pensii private pot cere consultanta si sprijin de la administratorii fondurilor si pot solicita informatii sau trimite opinii, observatii sau reclamatii la fonduri sau la CSSPP.
Sectiunea Info Participanti va fi dezvoltata si actualizata continuu, pentru a sprijini participantii sa se informeze corect si complet privind activitatea fondurilor si situatia contului personal de pensie privata, spun reprezentantii APAPR.