Aplast a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 20,3 milioane euro, aproape dublu fata de 2006, cand a inregistrat afaceri de 10,417 milioane euro.
„In 2007, compania a vandut aproximativ 200.000 metri patrati de tamplarie, iar in acest moment capacitatea de productie este de aproximativ 620.000 mp de tamplarie pe an”, a declarat Ciprian Cherciu, citat de NewsIn.
Compania a investit in 2006 si 2007 peste 10 milioane de euro, iar anul acesta are in plan investitii de 5 milioane euro pentru cresterea capacitatii de productie.
Reprezentantii Aplast estimeaza ca piata de tamplarie termoizolanta este in crestere cu 25-30% fata de 2007, valoarea acesteia fiind de aproximativ 1-1,2 miliarde de euro.
„Avand in vedere ca industria ferestrelor din Romania este extrem de fragmentata, Aplast detine in prezent 3-3,5% din aceasta piata. Cu toate acestea, vizam pentru urmatorii trei ani atingerea unei cote de piata de 10%”, a afirmat Cherciu.
„Capacitatea de productie, gradul ridicat de tehnologizare, lantul de retail, folosirea celor mai bune materii prime cumulate cu o tendinta a consumatorilor de a se orieta catre produse de calitate superioara ne vor ajuta sa ne crestem semnificativ cota de piata”, a mai spus directorul de marketing al Aplast Ploiesti.
Compania a fost infiintata in anul 2000 si a devenit in cei 8 ani de existenta unul dintre cei mai importanti producatori de tamplarie PVC din Romania.
Reteaua nationala de desfacere Aplast este formata din peste 300 de dealeri si aproximativ 230 de magazine proprii. Compania dispune de un parc auto de peste 140 autoturisme si autoutilitare.
Printre competitorii Aplast pe segmentul productiei de ferestre se numara Teraplast, Casa Noastra, AlmaTerm.