In T1 2009, compania a avut o pierdere de 36 milioane de lei.
Uma a precizat ca este este vorba de un profit mic, insa compania si-a atins obiectivul de a avea castig si spera sa mentina trendul pana la finalul anului.
„Profitul este mic, dar exista profit. Este un semn ca ne aflam pe drumul cel bun”, a precizat Stanislav Uma, directorul general si presedintele Consiliului de Administratie al Ardaf.
Segmentele de business care au inregistrat evolutii remarcabile in primele trei luni din 2010 au fost: raspundere civila (+15,7%), asigurarile de incendiu si alte calamitati naturale (+10%), asigurarile de locuinte (+10%) si Casco (+4,2%).
O realizare a primului trimestru a constituit-o echilibrarea portofoliului.
Astfel, asigurarile de incendiu si-au crescut ponderea de la 4% la 5%. De asemenea, segmentul Casco a ajuns la o cota de 29% din total portofoliu (cu 4 puncte procentuale in plus fata de T1 2009). In schimb, ca urmare a implementarii strategiei de dezvoltare echilibrata, ponderea segmentului RCA s-a diminuat la 61% din totalul portofoliului, fata de 67% in perioada similara a anului trecut, a mai spus Uma.
Ardaf vrea afaceri cu 4% mai mari in 2010 si un profit de 1,5 mil. lei
Ardaf estimeaza pentru acest an o valoare a primelor brute subscrise mai mare cu 4% fata de anul trecut, cand a fost de 327,3 miloane lei.
In ceea ce priveste profitul, compania se asteapta la un castig de 1,5 milioane lei, fata de pierderea de 90,5 milioane lei din 2009, a precizat Stanislav Uma.
El a mai spus ca in perioada urmatoare compania isi va majora capitalul social cu inca 11 milioane euro pentru a-si continua dezvoltarea su investitiile.
In ceea ce priveste obiectivele de vanzari, atentia Ardaf se va concentra, in acest an, in mod special pe Casco si pe liniile de business non-auto.
Totodata, compania va continua investitiile in pregatirea fortei proprii de vanzari, in consolidarea relatiei cu brokerii si extinderea retelei de parteneri.
„Avem in vedere in continuare o crestere sanatoasa printr-o echipa proprie de vanzari puternica, o relatie buna cu brokerii si un portofoliu echilibrat de produse”, a declarat Stanislav Uma.
„De asemenea, o sa implementam un nou sistem centralizat de management al daunelor, ca parte a unui proiect mai amplu de imbunatatire a serviciilor Ardaf, care sa se reflecte in mod direct asupra imbunatatirii timpului de rezolvare a solicitarilor”, a concluzionat Uma.
Ardaf are un buget de marketing pentru acest an de 5 milioane de lei.
Generali PPF Holding detine in Romania companiile Generali Asigurari, Ardaf, RAI si Generali Pensii.