Ce riscuri acopera asigurarea Casco oferita de ASIROM, ce beneficii are, cui se adreseaza, cum pot clientii sa ia legatura cu agentii asiguratorului si ce servicii li se acorda in caz de daune, cititi in randurile de mai jos.
[b]Cui
se adreseaza?[/b]
• Se adreseaza detinatorilor de
autovehicule inmatriculate, persoane fizice sau persoane juridice, care au
domiciliul, resedinta sau sediul in Romania.
[b]Ce
se asigura?[/b]
• Se poate asigura toata gama de
autovehicule rutiere autopropulsate care sunt inmatriculate conform legislatiei
in vigoare.
[b]Care
sunt riscurile acoperite?[/b]
[b]Avarii[/b]
provocate de:
• Ciocniri, loviri, izbiri, zgarieturi,
caderi de corpuri pe autovehicul, derapari, rasturnari;
• Incendiu, trasnet, explozie (inclusiv
din cauze tehnice), calamitati naturale.
[b]Furt[/b]
(furtul autovehiculului sau al unor parti componente ori piese ale acestuia),
inclusiv ca urmare a unor acte de talharie, precum si avarii produse acestuia
ca urmare a furtului sau a tentativei de furt.
[b]Acoperiri
Suplimentare[/b]
• Cheltuieli de transport ale
autovehiculului avariat;
• Cheltuieli pentru limitarea pagubelor;
• Pagubele produse autovehiculului
asigurat de masurile de salvare a acestuia sau a constructiei in care se afla
acesta, precum si pentru salvarea persoanelor imobilizate in autovehicul
(descarcerare);
• Pagubele produse din riscuri asigurate
echipamentelor cu care au fost dotate din fabricatie de producator
autovehiculele cu destinatie speciala;
• Pagubele produse dotarilor de serie;
• Pagubele produse dotarilor suplimentare,
special construite pentru autovehicule, inscrise in contract pentru sumele
asigurate convenite.
[b]Beneficii:[/b]
• Operativitate:
Autovehiculul
poate fi introdus in reparatie dupa / sau concomitent cu efectuarea de catre
ASIROM, printr-un inspector de specialitate, a constatarii privind daunele
efectiv produse in timpul evenimentului asigurat;
Un
sistem de conventii incheiate cu peste 600 unitati service, la care ASIROM poate
face direct plata reparatiilor la autovehiculele avariate.
• Promptitudine:
La
solicitarea asiguratului se pot acorda avansuri de pana la 60 % din valoarea
estimata a pagubelor.
• Flexibilitate:
La
plata primelor de asigurare, acestea putand fi achitate integral anticipat sau
in 2, 4 sau 10 rate subanuale egale;
Acordarea
unui termen de pasuire la plata ratelor de prima, urmatoarea celei dintai, de
15 zile, perioada in care situatia contractului ramane neschimbata.
• CALL CENTER NON STOP – 021.9412 prin
care, in caz de dauna, asiguratii beneficiaza de:
Asistenta rutiera (tractarea autovehiculului avariat, ce nu poate fi
deplasat prin forta proprie, pana la atelierul de
reparatii, cel mai apropiat de locul accidentului, care poate face reparatia,
sau pana la locul cel mai apropiat de adapostire a autovehiculului);
Asistenta
daune (oferire informatii asigurati/pagubiti privind stadiul instrumentarii
dosarelor de dauna, inregistrarea rapida a sesizarilor si reclamatiilor asiguratilor).