Campania va dura doua luni, va fi implementata de agentia de publicitate LMA International si va consta in difuzarea de reclame in mass-media, cat si in alte modalitati de promovare, a spus Boris Schneider, directorul general al societatii, citat de NewsIn.
Schimbarea imaginii vine dupa preluarea companiei de catre grupul austriac de asigurari Vienna Insurance Group, care detine 99,9% din capitalul social.
Pentru 2008, Asirom si-a propus sa obtina un profit de 7 milioane euro, sa isi majoreze cota de piata si sa isi sporeasca nivelul primelor brute subscrise cu 30%, comparativ cu anul precedent.
Compania a inregistrat in 2007 un volum al primelor brute de 180 milioane euro.
Asirom a avut anul trecut pierderi de 31,8 milioane lei, dupa castigul de 14 milioane lei din 2006. Compania a hotarat sa acopere pierderile afisate in 2007 din profiturile ce ar urma sa fie obtinute pe segmentele de asigurari generale si de viata in urmatorii 5 ani.