La cele doua evenimente vor participa premierul Victor Ponta si ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi.
Totusi, autostrada [b]Bucuresti – Ploiesti[/b] va avea restrictii de viteza deoarece mai sunt lucrari de efectuat. Aceasta se deschide inaintea ultimei prognoze a Ministerului Transporturilor, care arata ca A3 va fi inaugurata in august, dupa mai multe amanari.
Lucrarile la Bucuresti-Ploiesti au inceput in urma cu 4 ani. Lucrarile
la A3 sunt impartite in doua sectoare, Bucuresti-Moara Vlasiei, unde lucreaza
consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, si Moara Vlasiei-Ploiesti,
construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct ’98/Com-Axa.
Pe mare parte din autostrada inca se lucreaza, insa constructorii spun ca se va putea circula, in conditii provizorii, cu marcaje galbene si fara parcari si sisteme de iluminare.
In acelasi timp, pe [b]tronsonul Medgidia – Cernavoda[/b] se va putea circula doar pe o banda pe sens, si aici fiind restrictii de viteza.
CNADNR a anuntat de saptamana trecuta ca autostrada Soarelui, Bucuresti-Constanta, va putea fi [url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/vom-ajunge-mai-repede-la-mare-se-deschide-autostrada-cernavoda-medgidia-78503/]parcursa de la un capat la altul[/url], fara intrerupere, incepand cu 19 iulie, dupa ce ministrul Transporturilor Ovidiu Silaghi declarase ca tronsonul va fi circulabil din 20 iulie.
„Se va circula cu maxim 80 de kilometri la ora, pe o singura cale, pe doua benzi, o banda pe fiecare sens. De la Medgidia la Constanta, inclusiv Centura municipiului Constanta, va fi in regim de autostrada, cu toate segmentarile, cu masurile pentru siguranta circulatiei, se va circula cu 130 de kilometri pe ora. Consideram ca este foarte util sa asiguram accesul turistilor la mare, vedeti ce se intampla in fiecare sfarsit de saptamana si nu numai”, a spus ministrul.
Circulatia in regim de austrada va incepe abia in luna noiembrie, pe cate doua benzi pe sens.
Constructorul autostrazii are termen de finalizare a investitiei luna ianuarie 2013.
Autostrada Bucuresti-Constanta (197 km) trebuia finalizata inca de anul trecut. Ministerul Transporturilor a anuntat insa ca a fost nevoit sa rezilieze contractul cu firma franceza Colas, care castigase licitatia pentru tronsonul Cernavoda-Medgidia, motivand decizia prin „refuzurile repetate ale constructorului de a continua executia lucrarilor, invocand diverse motive pentru a justifica intarzierile”.
Proiectul de constructie a tronsonului a fost scos din nou la licitatie si a fost castigat de companiile Astaldi (Italia) si Max Boegl (Germania), cele care au castigat si licitatia pentru construirea tronsonului Medgidia-Constanta.