Hipermarketul Auchan a fost vizitat in perioada 26 martie-3 aprilie de peste 130.000 de clienti, dar conducerea magazinului estimeaza ca numarul acestora va depasi 170.000 in saptamana dinaintea Pastelui. De aceea, programul magazinului Auchan s-a prelungit cu doua ore, de la ora 22 la 24, pana pe 6 aprilie.
Cele mai mari vanzari au fost inregistrate la produsele specifice Pastelui cum ar fi cozonacul, pasca, ouale si iepurasii de ciocolata, vinul, bauturile racoritoare, precum si la ingredientele necesare prepararii produselor traditionale.
„Cum era de asteptat vanzarile de oua au crescut in ultima saptamana de cinci ori. Magazinul Auchan va comercializa si oua gata vopsite, deoarece se pare ca tendinta consumatorului este sa cumpere produsele deja preparate, mai ales din cauza lipsei de timp”, au spus oficialii Auchan.
Ridicarea magazinului Auchan Titan din Bucuresti, finalizata in luna noiembrie 2006, a costat 40 de milioane de euro si a fost derulata pe o perioada de aproximativ sapte luni. Magazinul are o suprafata comerciala de peste 16.000 de metri patrati si o parcare de 3.200 de locuri, avand o capacitate de circa 25.000 de clienti.
Hipermarketul are 850 de anagajaþi, echipa manageriala fiind alcatuita exclusiv din personal francez, si ofera aproximatriv 60.000 de produse. Auchan Titan foloseste un concept bazat pe preturi reduse, imprumutat de pe piata din Rusia.
Grupul francez Auchan este prezent in alte 11 tari, avand circa 1,12 miliarde clienti si o cifra de afaceri, in 2005, de 41 de miliarde de euro.