BRD a emis un avertisment important pentru clienții săi, semnalând o nouă tentativă de fraudă prin apeluri telefonice suspecte. Escrocii utilizează metode sofisticate, pretinzând că sunt angajați ai băncii și încercând să obțină datele personale și bancare ale utilizatorilor, potrivit capital.ro.
Aceștia efectuează apeluri care par autentice, imitând tonul și vocea oficială a angajaților BRD pentru a câștiga încrederea clienților și a extrage informații sensibile, cum ar fi numerele de card, codurile PIN și alte date de securitate.
Banca a raportat că această fraudă a afectat deja mii de clienți, unii căzând pradă escrocilor și pierzând bani din conturi. Au fost înregistrate numeroase plângeri din partea victimelor care, fără să realizeze, au furnizat date confidențiale, constatând ulterior că fondurile le-au fost accesate fraudulos.
Te-ar mai putea interesa și: Românii care au cont BRD, ING, BCR SAU Raiffeisen sunt vizați. Băncile aduc o nouă schimbare
foto: BRD
Apelurile, combinate cu mesaje text sau email-uri care solicită detalii bancare, sunt concepute pentru a părea cât mai reale.
Pentru a se proteja, BRD oferă câteva recomandări esențiale:
Dacă ați furnizat informații confidențiale, contactați banca imediat pentru a bloca cardurile și conturile afectate și depuneți o plângere la poliție. BRD colaborează cu autoritățile pentru a combate aceste tentative de fraudă, însă responsabilitatea de a rămâne vigilent revine și utilizatorilor.
Te-ar mai putea interesa și: Ofertă de neratat pentru clienții BRD! Ce trebuie să facă pentru a primi 100 de lei