In ceea ce priveste pachetele denominate in lei, programul Practic Max, cu o structura formata din 50% obligatiuni si 50% actiuni cotate la BVB, a inregistrat la un an de la lansare o crestere de 19,53%. Practic Max a fost lansat la 1 februarie 2006.
La randul sau, programul Practic Plus, compus din 75% obligatiuni si 25% actiuni cotate la BVB, a inregistrat o crestere de 11,41%.
Programele denominate in valuta Suprem, Median, Conservator, Actual si Imobilis au avut evolutii constante fata de anul trecut.
Compania a atras din octombrie 2000, cand a debutat pe piata romaneasca, peste 400.000 de clienti pe segmentul politelor de asigurare. In prezent compania are o forta de vanzari de peste 1.000 consultanti si manageri si o retea alcatuita din 19 agentii si 4 centre de dezvoltare.
Global, Grupul Aviva a inregistrat o crestere a vanzarilor de 22%, reprezentand valoarea prezenta a primelor din vanzari noi, aceasta insemnand 31,123 miliarde lire (46,6 miliarde euro), fata de 25,583 miliarde lire in 2005 (38,3 miliarde euro).
La nivel de vanzari din asigurari de viata si pensii, cresterea la nivel global a fost de 18%, adica 26,213 miliarde lire (39,2 miliarde euro) fata de 22,246 miliarde lire (33,3 miliarde euro) la sfarsitul anului 2005.
La nivel global, vanzarile din produse de investitii, au crescut cu 48%, reprezentand un volum de vanzari de 4,910 miliarde lire (7,35 miliarde euro).