„Campania va dura 3 luni de zile. Am investit in site si promovarea lui 30.000 euro si ne asteptam la 10.000 de vizitatori in aceasta perioada”, au spus oficialii Aviva.
Site-ul isi propune sa informeze vizitatorii despre produsele de asigurari de viata, investitii si pensii disponibile pe piata din Romania.
„Am creat acest site non-branded pentru ca vorbim despre asigurari de viata in general, nu despre produsele Aviva; explicam si detaliem concepte precum asigurarea de viata, asigurarea pentru copii, asigurarea cu componenta de economisire, pensii private obligatorii (Pilonul 2) si pensii private facultative (Pilonul 3)”, a continuat Mihai Popescu, CEO Aviva Romania.
Pe site exista si o sectiune de intrebari si raspunsuri unde vizitatorii pot posta intrebarile pe care le au si al caror raspuns nu se regaseste deja in site si vor primi raspuns in cel mai scurt timp.
Noul portal se adreseaza oamenilor care nu au timp sa se intalneasca cu un consultant financiar, celor care vor sa afle detalii despre produsele de asigurari de viata si pensii.
„Ii vizam pe aceia care petrec destul de mult timp pe internet, carora le place sa se informeze inainte de a achizitiona ceva, persoanelor autodidacte si de aceea modalitatea principala de promovare a site-ului este internetul: campanii de bannere clasice, dar si o campanie in Social Media. Avem deja un cont pe Facebook”, a spus Popescu.
Aviva Grup Romania include trei companii: Aviva Asigurari de Viata, Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat, Aviva Investors Romania.