„Numirea noului director s-a realizat ca urmare a reorganizarii echipei manageriale a companiei si a redefinirii responsabilitatilor ce revin acestor functii”, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii biroului de presa al Aviva Romania, fara a preciza insa destinatia fostului director de marketing.
Adriana Filip a fost numita director de marketing al grupului Aviva Romania, aceasta urmand sa coordoneze activitatea echipelor de dezvoltare de produse, advertising & PR si marketing canale de distributie. Filip s-a alaturat echipei Aviva Romania in luna decembrie a anului 2005, ocupand pozitia de Programme Manager, principalul proiect coordonat fiind cel de lansare a companiei Aviva pe pe piata pensiilor private (Pilonul II
si Pilonul III).
Adriana Filip va raporta direct lui Shah Rouf, CEO Aviva Group Romania.
Inainte de a se alatura echipei Aviva, Filip a facut parte din echipa de coordonare a proiectelor din cadrul Raiffeisen Bank, unul dintre proiectele importante derulate sub conducerea ei fiind cel legat de implementarea Basel II.
Adriana Filip a absolvit in 2002 Programul Romano – Canadian, Master of Business Administration, organizat de Academia de Studii Economice din Bucuresti si Universitatea din Ottawa, avand specializarea Marketing.