- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Aviva Viata vrea 30.000 de agenti de marketing, pana pe 17 septembrie

20 Jul, 13:11 • Redactia DailyBusiness
Aviva Asigurari de Viata si-a propus sa depaseasca numarul de 30.000 de agenti de marketing pana la data de 17 septembrie, data de la care romanii vor putea opta pentru un fond de pensii obligatorii, anunta compania intr-un comunicat.
Aviva  Viata vrea 30.000 de agenti de marketing, pana pe 17 septembrie

„Experienta internationala a grupului Aviva ne-a demonstrat ca un numar mare de agenti de marketing iti da posibilitatea sa ajungi la un numar mai mare de potentiali clienti; dar cea care face diferenta este calitatea fortei de vanzari si implicit calitatea serviciilor operationale post-vanzare”, a declarat Shah Rouf CEO Aviva Asigurari de Viata.

Oficialul companiei a precizat ca Aviva si-a depasit deja targetul propus – acela de a avea un numar de 20.000 de agenti de marketing care au absolvit deja cursurile de calificare profesionala si sunt pregatiti pentru lansarea pensiilor administrate privat.

„Aviva Romania beneficiaza de un sprijin financiar potential de 100 milioane de euro din partea sediului central de la Londra, precum si de expertiza si experienta internationala a grupului, castigate pe pietele din toata Europa, unde Aviva este lider in ceea ce priveste pensiile administrate privat”, a concluzionat Shah.

Faptul ca arbitrul pensiilor a fixat o data de incepere a perioadei de colectare a adeziunilor pentru fondurile de pensii private este o veste buna pentru administratori, carora li s-a dat, astfel,
un termen limita pana la care trebuie sa se pregateasca, mentioneaza comunicatul Aviva.

In acelasi timp, este o veste buna pentru romani intrucat, asa cum arata cercetarile efectuate recent, acestia au nevoie de un sistem de pensii viabil, care poate sa le asigure un venit decent la pensionare, se precizeaza in comunicat.