„Apropo de bancarizare, sa crestem numarul de persoane care sunt clienti bancari, eu zic ca este momentul cel mai bun. Trebuie inceput prin instrumentele oferite. Trebuie iesit in fata cu produsul si acesta trebuie sa apara undeva pe strada, in piata, pentru ca nu vine clientul la ghiseu sa intrebe ‘Ce produse mai aveti?’. Trebuie sa le vada foarte clar undeva si atunci bancarizarea va creste in proportii mult mai mari”, a spus Avram, citata de Mediafax.
Ea a adaugat ca bancile trebuie salanseze produse in linie cu asteptarile noilor generatii, exemplificand ca tinerii isi doresc carduri, inclusiv pentru a merge in cluburi fara a mai avea grija banilor in numerar, sau pentru accesa o serie de pagini de web.
Oficialul BNR a aratat ca institutiile de plata, precum societatile de transfer de bani, sunt genul de companii financiare care practica o apropiere mai mare fata de clienti, venind in intampinarea lor.
„Institutiile de plata trebuie sa traiasca si ele, sunt banci care se plimba pe strada, fiind mai aproape de clientii nebancarizati”, a mai spus oficialul BNR.