Banca are in prezent 12,5% din piata cardurilor si o oferta formata din 13 tipuri de carduri: de debit, de credit, respectiv carduri co-branded – pentru segmente diferite de clienti, printre care: oameni de afaceri, medici sau studenti.
„In prezent, Banca Transilvania are in portofoliu 10 produse Visa pentru clienti persoane fizice si companii”, a declarat Catalin Cretu, directorul general pentru Romania al Visa Europe.
Gabriela Nistor, director executiv in cadrul Bancii Transilvania, a spus ca in interval de un an, intre septembrie 2007 si septembrie 2008, numarul de carduri BT a crescut cu 40%, iar cel al tranzactiilor efectuate cu cardurile BT este mai mare cu 63%.
„Clientii au inceput sa descopere avantajele folosirii cardurilor la cumparaturi, asa incat utilizarea acestora la comercianti s-a dublat, reprezentand acum 21% din numarul total de tranzactii cu carduri BT”, a adaugat Nistor.
In primul semestru al acestui an, Banca Transilvania gestiona active in valoare de 15,8 miliarde lei (4,3 miliarde euro) si avea un profit net de 111,5 milioane lei (30,4 milioane euro), in crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Banca Transilvania este prezenta in toata tara, prin cele 526 de puncte de lucru, dar si cu o retea de 750 de bancomate si 10.000 de POS-uri.
Visa Europe este o organizatie detinuta si condusa de 4.500 de banci membre din Europa.
Visa/Plus este una dintre cele mai mari retele de bancomate din lume, care furnizeaza numerar in monedele nationale a peste 170 de tari.
In Europa, sunt peste 360 milioane carduri Visa de debit, credit si business. La sfarsitul anului 2007, cardurile Visa au fost utilizate pentru plati si retrageri de numerar evaluate la peste 1.300 miliarde de euro. 11,4% din cheltuielile din Europa au fost facute anul trecut cu un card Visa.