Banca Transilvania si Google au demarat campania „Prietenul Google”, care se adreseaza atat actualilor clienti BT ai Abonamentului Bancar IMM, cat si micilor intreprinzatori, care au un website pe care doresc sa-l promoveze. Produsul bancii este destinat antreprenorilor si face parte din platforma anti-criza a Bancii Transilvania, cu ajutorul sau putand fi reduse cu pana la 50% comisioanele aferente operatiunilor bancare.
Clientii Bancii Transilvania vor beneficia, prin Google AdWords, de reclame de tip anunt, afisate in motorul de cautare Google, atunci cat este introdus unul dintre cuvintele-cheie alese de cei care folosesc promovarea prin acest serviciu.
Publicitatea firmei poate sa apara si in cadrul site-urilor care contin reclama furnizata de Google, daca in cadrul paginii respective sunt cuvinte-cheie selectate sau daca sistemul considera relevanta afisarea reclamei in respectivul loc. Plata se face „per click”, fiind licitata o anumita suma de bani pentru fiecare cuvant ales.
„De pilda, o firma care detine un magazin de electrocasnice, foloseste abonamentul bancar IMM de la Banca Transilvania, are un site de firma si beneficiaza de un voucher, va folosi respectiva suma pentru promovarea afacerii prin Google AdWords. Intr-o prima faza, va fi ales un set de cuvinte-cheie, vor fi stabilite anunturile, iar compania va licita o anumita suma pentru fiecare termen ales. De fiecare data cand cineva va cauta pe Google unul dintre cuvintele-cheie selectate va fi afisat si anuntul-reclama al firmei respective”, se arata intr-un comunicat al BT.
„Ne bucuram de parteneriatul cu Banca Transilvania, in acest program de incurajare a prezentei online si a promovarii intreprinderilor mici si mijlocii din Romania. Aceasta colaborare de marketing este o oportunitate de a lucra mai deschis cu companiile si cu diferite institutii, dar si de a contribui astfel la dezvoltarea rapida a spatiului digital, incluzand serviciile de e-commerce si marketingul online”, declara Christian Hernandez Gallardo, Head of New Markets, EMEA Google.
Pe langa parteneriatul cu Google, Banca Transilvania lanseaza si un alt produs, prin care firmele mici si mijlocii care nu au inca un website pot sa-si construiasca unul gratuit, gazduit de institutie.
Banca Transilvania a inregistrat in primul trimestru un profit brut de 1,02 milioane de lei, in scadere cu 98% fata de rezultatul din perioada similara a anului trecut, in timp ce activele au crescut cu 15% fata de finele lui 2008, la 19,56 miliarde de lei.
Google AdWords este o platforma de publicitate online, proiectata pentru a ajuta companiile de toate dimensiunile in gasirea de noi clienti, prin livrarea de anunturi relevante, atunci cand utilizatorii cauta anumite produse si servicii.