Banca Transilvania a anunțat marți, 28 noiembrie, într-un comunicat de presă, că a încheiat un parteneriat cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor. Prin urmare, actualizarea periodică a datelor clienților se va face automat, în urma colaborării cu Direcția Generală de Evidență a Persoanelor, conform informațiilor transmise de bugetul.ro.
De asemenea, verificările datelor clienților se vor realiza începând cu anul 2024, după cum informează Banca Transilvania.
„Banca Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor, va schimba pozitiv experiența clienților. Verificarea și actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informații cu instituția publică menționată.
Te-ar mai putea interesa și: Banca Transilvania, profit colosal în 2023! Peste 460,9 milioane de euro este profitul net obținut de companie în DOAR primele 9 luni din an! Numai din dobânzile majorate BT a obținut cu 21% mai multe venituri
Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărților de identitate ale unor clienți existenți, din Registrul Național de Evidență a Persoanelor, pentru a actualiza informațiile respective în baza de date BT. Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informațiile a peste 80.000 de clienți persoane fizice.
Etapa următoare va începe anul viitor și va consta în verificarea și actualizarea datelor personale ale clienților, prin verificarea online, instant, la Registrul Național de Evidență a Persoanelor, așa încât aceștia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărțile de identitate”, informează Banca Transilvania.
Citește mai multe știri: Românii din diaspora plătesc bani grei pentru a petrece Crăciunul acasă. Aduc şi peste 4.000 de pachete cu cadouri pentru copiii sărmani