Potrivit raportului Consiliului de Administratie, planurile vizeaza extinderea activitatii, cresterea profitului si a expunerii pe piata de retail. Astfel, principalele tinte pe 2011 sunt:
* cresterea valorii activelor cu 11%
* cresterea profitului brut cu 33%
* cresterea portofoliului de credite cu 13%
* cresterea cotei de piata (la o valoare nespecificata)
* 2 milioane de carduri (cu 200.000 mai mult)
* 200.000 utilizatori de internet banking (cu 50.000 mai mult)
Intr-un an de criza cum a fost 2010, banca a reusit sa obtina o crestere cu 57% a profitului fata de anul precedent. Fata de alte companii care au distribuit profitul sub forma de dividende, conducerea Bancii Transilvania a decis sa il capitalizeze si sa emita actiuni noi.
In clasamentul bancilor, BT are locul 5, cu 6,3% din totalul activelor nete. Primele locuri sunt ocupate de BCR, BRD, Alpha Bank si Unicredit Tiriac Bank.