„In industria romaneasca,
procentajul de 92% arata o elasticitate de 1 intre economie si piata bancara,
ceea ce prezuma ca modelul bancar se transforma in model de business la nivel
economic in general, pentru ca finantarea fiind atat de mare in pasivele
companiilor partenere – clienti din domeniul bancar – face ca modelul de
business bancar sa se transforme in modelul de business al intreprinderii”,
a afirmat Danescu, citat de Mediafax.
El a aratat ca in
general intrarea unui nou produs pe piata depinde intr-o mare masura de
industria bancara, care nu poate prelua un produs la nivel individual decat daca-i
ofera un avantaj competitiv.
„Pe de alta
parte, clientul are asteptari din ce in ce mai mari. Asteptarile de la acest
produs sunt ca sase miliarde de utilizatori de telefonie mobila sa poata folosi
serviciile de mobile banking, sa-si poata crea o viata mai usoara, prin eficienta
si viteza in special, pentru ca poate face operatiunile de oriunde”, a
spus Danescu.