„Leumi SMS Online, prin informatiile oferite, pune la dispozitia clientilor nostri un instrument de control, in timp real, al utilizarii cardurilor bancare. Clientul Bank Leumi Romania primeste toate informatiile direct pe telefonul mobil”, a declarat Dan Negrau, vicepresedinte executiv al Bank Leumi Romania, responsabil de divizia IT si directia carduri.
Banca transmite in mod automat, prin sistemul sau informatic, un SMS pe telefonul titularului de cont, cu urmatoarele informatii: suma tranzactionata, ID-ul de client, ultimele 6 cifre ale cardului cu care s-a facut tranzactia, ora, locul tranzactiei (terminalul) si soldul disponibil dupa aceasta tranzactie.
Astfel, se permite depistarea imediata a tranzactiilor frauduloase in cazul pierderii, furtului sau clonarii cardului.
Incepind din data de 1 ianuarie 2010, clientii bancii vor beneficia de acest serviciu, in baza unui abonament lunar, cu urmatoarele costuri contractuale: 1 euro pe luna pentru persoane fizice si 3 euro pe luna pentru persoane juridice.
Bank Leumi Romania a obtinut, in primul semestru din 2009, un profit net de 8,62 milioane lei (circa 2 mil. euro), in crestere cu 72% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Totodata, activele totale ale Bank Leumi Romania se ridicau, la data de 30 iunie 2009, la 1,28 miliarde lei (303,7 milioane euro), fata de 1,11 miliarde lei (302 milioane euro) cat se inregistrau la 30 iunie 2008.