Noul concept grafic a fost creat din nevoia de a adapta identitatea corporativa a bancii la extinderea sa continua in intreaga lume si va fi introdus progresiv in celelalte tari in care Grupul Bank of Cyprus desfasoara operatiuni, se arata in comunicat.
Reprezentat printr-o ramura de maslin, noul logo foloseste o imagine usor de recunoscut si de memorat, cu scopul de a reaminti, in limbajul international al simbolisticii, valorile intrinseci ale Bank of Cyprus, precizeaza documentul.
Forma si culorile noului logo nu au suferit schimbari radicale, din dorinta de a exista o continuitate intre vechiul si noul logo.
In urmatoarele luni, Bank of Cyprus Romania va implementa in mod treptat noul logo in toate materialele de comunicare si publicitate, in documentele interne si externe, precum si in semnalizarea exterioara a sucursalelor.
Reteaua Bank of Cyprus Romania a ajuns la 11 unitati, dupa ce a inaugurat joi o noua sucursala in Bucuresti, pe Calea 13 Septembrie, fiind prima unitate a bancii, din intreaga lume, care utilizeaza noul logo in semnalizarea exterioara.
Extinderea retelei va continua in viitorul apropiat cu deschiderea unei sucursale in Brasov, a alteia in Sinaia si unei a treia in Bucuresti, in partea estica a orasului. Banca a deschis de asemenea o agentie in JW Marriott Grand Hotel.
Bank of Cyprus Romania a fost deschisa pe data de 23 iulie 2007, odata cu inaugurarea sediului central din Calea Dorobantilor.