Noul magazin BauMax va avea o suprafata de vanzare de aproape 11.000 metri patrati, oferind un sortiment de peste 30.000 produse, impartit in patru domenii principale: constructii, amenajari, tehnic si gradina.
Retailerul austriac are 300 de angajati si expune articole sanitare, unelte, scule, amenajarea gradinii si flori, dar si solutii pentru constructii, amenajari interioare si exterioare.
Lansarea BauMax a avut loc in Romania in octombrie 2006, odata cu deschiderea magazinului din Brasov. Extinderea a continuat apoi rapid, cu magazinele din Sibiu, Cluj Napoca si Targu Mures, investitia alocata pentru fiecare magazin in parte fiind de aproximativ 10 milioane de euro.
In viitor, compania doreste deschiderea a cel putin cinci magazine pe an. Prin aceasta expansiune a retelei, BauMax vrea sa devina lider de piata in Romania pana in anul 2010.
Concernul BauMax este prezent in sase tari din Europa Centrala si de Sud-Est, unde insumeaza peste 120 de magazine si are aproximativ 7.000 de angajati. In urmatorii ani, compania austriaca tinteste o retea de 180 de magazine prezente in cel putin 8 tari europene.
In 2010, ca urmare a expansiunii preconizate pe urmatorii patru ani, bauMax tinteste atingerea unei cifre de afaceri de doua miliarde de euro.
Principalii competitori pe piata de profil din Romania sunt Bricostore, Praktiker, Hornbach si Mr. Bricolage.