BCR Alert Pluseste un serviciu care
permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil sau pe email la
adresa specificata de client, de fiecare data cand o operatiune este
efectuata din sau in conturile detinute la banca, pe care este
activat serviciul, aducand un plus de siguranta si control asupra
tranzactiilor executate prin detaliile incluse in alerte (locatia
efectuarii operatiunii, data si ora).
“Dupa succesul
lansarii serviciului BCR Alert pentru clientii persoane fizice in
urma cu un an de zile si care a dus la trimiterea a peste 1 milion si
jumatate de alerte (SMS si Email), BCR vine acum si in intampinarea
nevoilor clientilor sai Micro si PFA. Prin intermediul acestui nou
serviciu, clientii Micro si PFA au posibilitatea de a-si personaliza
tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se genereaza,
precum si posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc
mesajele (de exemplu, de pe SMS pe email si invers)“, a declarat
Bogdan Octavian Marin, director eExecutiv Managementul Canalelor
Retail in cadrul BCR.
Clientii care aleg
sa primeasca notificarile prin email beneficiaza de un numar
nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzactiile din sau
in cont, fara sa plateasca vreun comision suplimentar.
Mesajele se transmit in momentul
efectuarii tranzactiei, cu exceptia mesajelor pentru creditarea
contului, care se primesc in intervalul 10.00 – 20.00.
Valoarea minima pe care trebuie sa o
aiba tranzactiile ca sa fie transmis SMS/ email clientului este de
100 unitati monetare (ex. 100 lei/ 100 euro), cu exceptia
tranzactiilor efectuate prin Direct Debit si Standing Order.
Comisionul lunar de
utilizare a serviciului BCR Alert Plus* este de 5 lei/luna/cont,
in limita maxima a 25 de mesaje. Ppentru
mesajele transmise prin SMS, suplimentar limitei, costul este de 0,8
lei/SMS. In cazul in care clientul alege sa isi activeze alertele
doar pe email, acestea nu se tarifeaza suplimentar, indiferent de
numarul de alerte trimise, fiind incluse in taxa de administrare a
serviciului.
Banca Comerciala
Romana (BCR) a revenit pe profit in primul semestru din 2013, cu un
rezultat de 556,7 milioane de lei (126,8 mil. euro), fata de
pierderea de 548,5 milioane lei din aceeasi perioada a anului trecut.
In acelasi timp, activele bancii au scazut cu 4,9%, la 69,72 miliarde
lei (15,63 miliarde euro).
BCR
ofera produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de
22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor
si 562 de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din
intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. Clientii BCR au la
dispozitie peste 2.200 de bancomate (ATM) si 15.000 de terminale
pentru plata cu cardul la comercianti (POS), precum si servicii de
Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking si E-commerce.
Si Volksbank Romania
a anuntat miercuri a relansat serviciile de notificare prin SMS a
clientilor, intr-o varianta imbunatatita. Potrivit bancii, in
prezent, aproape unul din zece clienti foloseste serviciul Info SMS,
ceea ce arata potentialul de crestere al acestui segment.