Pachetul de produse si servicii atasate contului curent se adreseaza clientilor care incaseaza salariile in cont curent la BCR, celor care solicita credite de la BCR, dar si clientilor activi, ce efectueaza plati cu caracter regulat.
„Faptul ca un sfert de milion de romani beneficiaza deja de pachetul de cont curent BCR dovedeste ca romanii agreaza posibilitatea de a lucra cu banca de la distanta, pe canale electronice precum Click 24 Banking si Alo 24 Banking”, a declarat Sorin Mititelu, director executiv al directiei dezvoltare afaceri si produse retail din cadrul BCR.
Pachetul de produse si servicii asociate contului curent este disponibil in 2 variante – Esential si Esential Plus.
Banca percepe o singura taxa lunara pentru toate produsele si serviciile incluse in pachet, astfel pachetul de cont curent este cu peste 40% mai ieftin decat produsele si serviciile achizitionate separat, se arata in comunicatul BCR.
Totodata, clientul are acces liber la contul curent oricand si de oriunde, fara a mai veni la banca (prin Click 24 Banking si Alo 24 Banking).
De asemenea, clientul poate avea siguranta unei rezerve financiare, prin obtinerea unei linii de credit pentru nevoi urgente sub forma descoperitului de cont si/sau sub forma cardului de credit, precizeaza comunicatul.
In plus, rata dobanzii la descoperitul de cont este mai mica in cadrul pachetului decat in cazul in care aceasta optiune ar fi accesata separat, potrivit BCR.
BCR ofera reduceri de comisioane: 75% reducere pentru toate transferurile de fonduri prin Click 24 Banking, 50% pentru transferurile prin Alo 24 Banking si 100% reducere a comisionului de mentenanta la cardul de credit (Pachetul Plus).
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 598 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara, in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori.
Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 52 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari.
BCR emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.600 de bancomate si peste 14.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card.