BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea
numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu
cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor
multifunctionale (MFM).
Detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii
care accepta carduri iar serviciul de Asistenta de urgenta pentru detinatorii
de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clientii BCR au la
dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – circa 2.400 de bancomate.
Clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor
putea sa efectueze operatiuni bancare prin serviciul Tranzactii Mobile BCR
(apeland *183#), prin telefon, utilizand Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit
Contact Center, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala,
disponibil 24/7, prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR, de la orice
calculator, accesand 24banking.ro, de pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile
dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele
mobile, accesand m24banking.ro, prin intermediul echipamentelor de tip self
service disponibile atat in zonele Easy 24 Banking cat si la unitatile BCR sau
la terti.
Banca va asigura suport tehnic in utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la
distanta (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile), disponibil 24/7,
asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri, disponibil 24/7.
Citeste si: [url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/bancile-isi-inchid-unitatile-de-craciun-si-revelion-cu-mici-exceptii-care-este-programul-84361/]Bancile isi inchid unitatile de Craciun si Revelion, cu mici exceptii. Care
este programul[/url]