Conform comunicatului, Contac Center este disponibil clientilor BCR Asigurari pentru instiintarea oricarui tip de dauna, indiferent de locul in care s-a produs evenimentul.
Mihai Tecau, presedintele BCR Asigurari, a mentionat ca serviciul se inscrie intr-o strategie mult mai complexa a companiei, care are in vedere eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor.
„Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri, si anume, eliminarea timpului de asteptare pentru constatare”, a declarat Mihai Tecau.
Pentru inceput, au acces la Contact Center clientii BCR Asigurari din judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt.
„Avand in vedere amploarea si complexitatea acestui proiect, am gandit o dezvoltare treptata a acestuia, care incepe acum, cu cele patru judete si se va extinde in viitor la nivelul intregii tari”, a mai spus presedintele BCR Asigurari.
BCR Asigurari opereaza exclusiv in sectorul asigurarilor generale, dispunand de un capital social de 73,69 milioane lei (19,6 milioane euro) si o retea administrativa formata din 172 unitati teritoriale, oferind o gama completa de produse, clientilor sai persoane fizice si juridice.